آشنایی با بهترین شهربازی‌های استانبول

27 اردیبهشت 1399
0 دیدگاه

شهربازی‌های استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه هست که گردشگران بسیاری برای تفریح و گردش به اینجا سفر می کنند. استانبول تفریحات بسیار زیادی دارد اما شهربازی‌های این شهر از همه جذابتر و هیجان انگیزتر است.

شهربازی‌های معروف و مشهور استانبول از جمله جاهای بسیار مهیجی هست که مسافران بسیاری برای گذراندن یک روز شاد به آنجا سفر می روند.

وب سایت ترامند ، انجام امور مهاجرتی ترکیه

شهربازی ژوراسیک لند | Jurassic Land

شهربازی‌های استانبول

شهربازی ژوراسیک لند دارای مساحتی برابر با ۱۰ هزار مترمربع بوده و حدود ۷۰ نوع دایناسور شبیه سازی شده در آن وجود دارد.

موزه‌ای در پارک ژوراستیک وجود دارد که در آن استخوان‌ها و تخم‌های دایناسورها را در معرض دید عموم قرار داده و درباره آن‌ها توضیحاتی داده شده است.

این پارک برای تمام گروه‌های سنی مناسب است و مهم‌ترین نکته‌ای که در آن وجود دارد این است که بزرگ‌ترین سینمای ۴ تا ۶ بعدی ترکیه در این پارک قرار دارد. در این شهربازی می‌توانید شاهد یک سالن نمایش انیمیشنی، محوطه کاوش، بزرگ‌ترین سرزمین بازی لیزر ترکیه، محلی برای برگزاری جشن تولد، یک کافه و یک مغازه هدیه با هدایایی منحصربه‌فرد و مفهومی هم نیز باشید.

ساعات بازدید: ۱۰ تا ۲۱

آدرس: Kocatepe Mahallesi, Paşa Cd, 34045 İstanbul/Bayrampaşa/Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

شهربازی ویا لند | Vialand

از دیگر بهترین شهربازی‌های استانبول ویالند نام دارد که بزرگ‌ترین پارک مصنوعی استانبول بوده و در محله‌ی ایوپ و در نزدیکی پل گلدن هورن نیز قرار گرفته است.

حدود ۱۰۰ زمین فوتبال مساحت این شهربازی است. از جمله بخش‌های این شهربازی، بخش دنیای بازی، دنیای افسانه‌ها و دنیای هیجان و ماجراجویی است. شهربازی ویا لند تنها مختص به بازی‌های مختلف نمی‌شود و در این مجموعه وسیع، یک مرکز خرید، تعداد زیادی بوتیک‌های فوق‌العاده و محلی برای برگزاری فستیوال‌ها و رویدادها وجود دارد.

ساعات بازدید:

دوشنبه تا پنج شنبه: ۱۰ تا ۱۹

جمعه تا یکشنبه: ۱۰ تا ۲۱

آدرس: Yeşilpınar Mahallesi, Şht. Metin Kaya Sk. No:11, 34065 Eyüp/İstanbul, Turkey

 

شهربازی ویا سی تما پارک | ViaSea Tema Park

از دیگر شهربازی‌هایی که از بهترین شهربازی‌های استانبول است، شهربازی ویا سی تما است که با برترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده و در آن ۳۵ بخش تفریحی و بازی در آن وجود دارد.

پنجمین ترن هوایی سریع و بزرگ قاره‌ای که در اروپا به نام ترن رد فایر در این شهربازی قرار دارد و در مدت زمان ۲ ثانیه به نهایت سرعت خود یعنی ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. طول مسیر این ترن هوایی ۹۸۰ متر است و در هر بار حرکت، ۱۲ نفر را در خود جای می‌دهد. بیش‌ترین ارتفاعی که این ترن هوایی طی می‌کند، ۵۵ متر است. اگر اهل موسیقی هم باشید جالب است بدانید که هر شب ساعت ۲۰ در این شهربازی کنسرت رایگان برگزار می‌شود.

ساعات بازدید:

دوشنبه تا شنبه: ۱۲ تا ۲۴

یکشنبه: ۱۴ تا ۲۴

آدرس: Cami Mah., ViaSea Eğlence Meydanı Viaport Marina No:29, 34940 Tuzla/İstanbul, Turkey

 

پارک شهر بایرام پاشا | Bayrampaşa City Park

بهترین فرصت برای این که بتوانید در طبیعت بنشینید و آرامش خودتان را بدست بیاورید پارک شهر بایرام پاشا در استانبول است. بایرام پاشا جز بهترین شهربازی‌های استانبول قرار دارد و از جمله امکاناتی که در این پارک وجود دارد عبارت از ترن هوایی، زمین‌های ورزشی بسکتبال، فوتبال، والیبال و تنیس، انواع بازی‌های کودکان، برج پرچم، استخر و آبشار و مسیرهای دوچرخه و موتورسواری است.

علاوه بر این آمفی‌تئاتر، سالن روباز سینما، محوطه نمایشگاه و آموزش هنرهای زیبا، مرکز سلامت و طیفی از ستوران ها، کافه‌ها و کافه‌تریاها نیز در پارک بایرام پاشا به چشم می‌خورد. اگر خواستید با ماشین شخصی خودتان هم به این پارک بروید نگران نباشد چرا که پارک شهر بایرام پاشا دارای پارکینگ است.

ساعات بازدید: ۷ تا ۲۴

آدرس: Yıldırım Mahallesi, Şehir Parkı Caddesı No:5, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

لونا پارک بوستانسی | Bostancı Lunaparkı

لوناپارک بوستانجی، شهربازی بزرگی با انواعی از بازی‌های مخصوص کودکان و بزرگسالان است که اتفاقاً دسترسی بسیار مناسبی از مرکز شهر استانبول دارد. این پارک از سال ۲۰۰۴ افتتاح شده و در آن یک ترن هوایی نیز به چشم می‌خورد. بازی راک اند رول این شهربازی یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های لوناپارک به حساب می‌آید. خوب است بدانید که به راحتی می‌توانید با حمل‌ونقل عمومی استانبول خود را به لوناپارک بوستانجی برسانید.

ساعات بازدید: ۹ تا ۲۱

آدرس: Bostancı Mahallesi, Mehmet Şevki Paşa Cd. No:6, 34744 Kadıköy/İstanbul, Turkey

فان لب | Fun Lab

شهربازی فان لب از معروف‌ترین شهربازی‌های موجود در شهر استانبول است که دارای شعبات مختلفی در مراکز خرید استانبول نظیر مرکز خرید فروم و جواهر مال است.

شهربازی فان لب در واقع اولین شهربازی زنجیره‌ای ترکیه است که تمامی شعبه‌های آن کاملاً مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده‌اند و مراجعین آن می‌توانند با اطمینان خاطر به تفریح در آن بپردازند، گردشگران تور استانبول خوب است بدانند که در این شهربازی انواع وسایل بازی و بخش‌های تفریحی مهیج وجود دارد که می‌توانند با استفاده از آن‌ها لحظات بسیار شادی را تجربه کنید.

در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین شعبات این شهربازی مهیج خواهیم پرداخت.

شعبه مرکز خرید فروم

فان لب یکی از بهترین بخش‌های تفریحی موجود در مرکز خرید فروم است که بیش از 3 هزار مترمربع وسعت دارد، در این شعبه از فان لب می‌توانید انواع بازی‌های تفریحی نظیر ماشین ضربه‌ای، بازی‌های کامپیوتری و غیره را انجام دهید، توجه داشته باشید که مجموعه فان لب برای تمامی سنین مناسب است، همچنین لازم به ذکر است که ساعت کاری تمامی شعبات این شهربازی همه روزه از 10 صبح تا 10 شب است.

شعبه مرکز خرید جواهر

یکی از شعبات شهربازی‌های فان لب در مرکز خرید جواهر که از مهم‌ترین مراکز خرید استانبول است واقع شده است، این شعبه  حدود 16 هزار مترمربع وسعت دارد و شامل 4 طبقه است که هر یک از آن‌ها مملوء از وسایل بازی مختلف نظیر کوسه دیوانه، زمین بازی نرم، پیست ماشین ضربه‌ای، بازی‌های کامپیوتری و غیره می‌باشند، اگر در سفر به شهر استانبول قصد بازدید از مرکز خرید جواهر را دارید، مراجعه به این شعبه فان لب را فراموش نکنید، چرا که بی شک می‌توانید لحظات بسیار خوشی را در این شهربازی سپری کنید.

شعبه مرکز خرید بویاکا

این شعبه از شهربازی های فان لب حدود 600 متر مربع وسعت دارد و در طبقه اول مرکز خرید بویاکا واقع شده است، این شعبه از شهربازی‌های فان لب نیز همانند سایر شعبه ها مملوء از وسایل بازی و تفریحات مختلف می باشد که افراد می توانند با استفاده از آن ها لحظات بسیار شاد و مفرحی را تجربه کنند. از وسایل بازی موجود در این شعبه می توان به فیریزبی، ماشین های ضربه ای، بازی های کامپویتر و غیره اشاره کرد.

آدرس: ۱۹ Mayıs Mahallesi, Büyükdere Cd. No:22, 34400 Şişli/İstanbul, Turkey

موی پارک | Moipark

شهربازی به نام موی پارک در استانبول وجود دارد که آن هم در بین بهترین شهربازی های استانبول قرار دارد و یکی از محبوب ترین شهربازی های اروپایی استانبول به شمار می آید.شما می توانید هنگام مراجعه به آن تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی را به دست بیاورید. مساحت این شهربازی به طور کلی برابر ۱۲.۰۰۰ متر مربع بوده و در آن طیفی از انواع بازی ها برای کودکان چهار سال به بالا را ارائه می دهد.

آدرس: Mahmutbey Mahallesi, Süleyman Demirel Blv, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey

«بهشت پنهان» ترکیه در پساکرونا  

ایکستریم اونچر استانبول | Xtrem Adventures İstanbul

اگر حال و حوصله ی این را داشته باشید که کمی از سطح شهر خارج شوید و حاشیه استانبول بروید به یکی از مجموعه های تفریحی بسیار هیجان انگیز خواهید رسید که نام آن ایکستریم ادونچر است. هیجان و ماجراجویی واقعی را در اطراف شهر استانبول در ایکستریم اونچر تجربه کنید. این شهربازی بازی‌های متنوع برای گروه سنی کودکان تا بزرگ‌سالان دارد. از بازی زیپلاین بگیرید تا بازی‌های آسان‌تر برای کودکان. یک روز به‌یادماندنی و پرهیجان را با خانواده‌تان تجربه کنید. اگر از صبح به اینجا می‌روید، می‌توانید بقیه روزتان را در مرکز خریدی در نزدیکی آن بگذرانید که اکثر برندهای روز دنیا را دارد.

ساعات بازدید:

شنبه یکشنبه: ۱۰ تا ۲۰

سه شنبه تا جمعه : ۱۰ تا ۱۸

آدرس: Huzur Mh., No:, Ayazağa Cd. No:4, 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey

پارک کودک فشانه استانبول

پارک کودک فشانه، همان طور که از نامش بر می آید، اکثر بازی هایش مناسب کودکان است اما وسیله های مخصوص بزرگسالان نیز در آن وجود دارد. برای رفتن به شهربازی فشانه می توانید از تاکسی استفاده کنید یا در یکی از اسکله های استانبول مانند امینونو (Eminonu) سوار کشتی شوید و در اسکله ایوب (Eyup) پیاده شوید.

این پارک کودک در محله ایوب و درست در ساحل گلدن هورن قرار دارد.

زمان بازدید از پارک کودک فشانه: هر روز از ساعت 9 تا 18 می توانید کودکان‌تان را به این شهر بازی رنگارنگ ببرید.

 

پارک مینیاتورک استانبول، تماشای بیش از ۱۰۰ جاذبه ترکیه در یک محل

ارسال دیدگاه